Saturday, October 2, 2010

They Don't Screw Around In The Czech Republic

Check out these two guys who have a little argument on the streets of Prague.
And yeah, thats one of those 'Heavy Swords' you can buy online. LOL.

26 comments:

  1. holy shit, those guys are insane

    ReplyDelete
  2. Nice update, waiting for moar ;)

    ReplyDelete
  3. Hmm, Czech Republic is actually quite close from my place, might go there next year.

    ReplyDelete
  4. Unhand me, knave, or i shall strike ye down!

    ReplyDelete
  5. haha, he swung the sword at him. That was pretty funny. I love how he just happened to have a sword in his car.

    ReplyDelete
  6. lmao, interesting to say the least, did he PUNCH that glass out? he should have acted docile and then when the guy with the sword got close he should have flattened him, hop in his own car then ride off!

    ReplyDelete
  7. the guy with the sword should have held his ground after he smashed his window back and intimidated the guy more, then smashed his lights and well.. all the windows if he can get away with it =P

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. haha, that's insane.


    i could go for some beef right now...

    ReplyDelete
  10. What the hell. He has a sword, a deadly weapon, and he is letting some hunk of meat back him down?

    ReplyDelete
  11. hahah... they are crazy indeed..

    ReplyDelete
  12. Slumph i think he used some sort of hammer, which eh got form hsi car.

    Also what the hell are 'Hevay Swords'

    ReplyDelete
  13. That is awesome, at least it's not boring there. And Czech's have some hot women... if you know where to look.

    ReplyDelete
  14. Don't mess with people in the Czech Republic, they'll mess you up, man.

    ReplyDelete
  15. wowww haha that realioy is interesting

    ReplyDelete
  16. hey, this is one of my more favorite posts from you :)

    ReplyDelete
  17. A FUCKING SWORD! WHAT A BADASS! THATS IT, IM CARRYING A SWORD WITH ME EVERYWHERE NOW

    ReplyDelete